eindelijk op de plaats van bestemming - Reisverslag uit Montagu, Australië van Thea Bos - WaarBenJij.nu eindelijk op de plaats van bestemming - Reisverslag uit Montagu, Australië van Thea Bos - WaarBenJij.nu

eindelijk op de plaats van bestemming

Blijf op de hoogte en volg Thea

24 Februari 2014 | Australië, Montagu

Eindelijk aankomen in Kaapstad werden we opgehaald door Hans en zijn vrouw Anneke. En na een autorit door de prachtige omgeving kwamen we bij ons verblijf, en dat viel niet tegen!!!! Ik slaap in een schattig tuinhuisje buiten het hotel, geweldig toch!!!! Vanavond lekker met elkaar eten in de tuin. Het kennismaken met de leerkrachten hier slaan we maar over, we kruipen er vanavond lekker bijtijds in, want we hebben wel wat slaap in te halen!!!

• 24 Februari 2014 - 18:40

Anda:

Wat leuk: een schattig tuinhuisje om in te slapen. Dat slapen heb je ondertussen echt wel verdiend!
    O ja, mijn papa heet ook Hans :-), wat grappig

• 24 Februari 2014 - 22:24

Linda:

En laat het avontuur daar nu echt maar gaan beginnen!!

• 24 Februari 2014 - 23:30

Maaike Bos:

Ben blij dat je bent aangekomen mam!!!
    Ga nu lekker genieten van alle mooie dingen!!

xxx

• 25 Februari 2014 - 23:23

Suus:

Lieve Thea,
    Wat een reis, en een avontuur!
    Heel veel plezier daar, en de geur van Afrika vergeet je nooit meer!
    Liefs van Juul en mij xx

• 26 Februari 2014 - 07:47

Maxime:

Hallo Juf Thea,

Gelukkig goed aangekomen. Veel plezier daar en geniet van de mooie omgeving.

Groetjes,
    Maxime

• 26 Februari 2014 - 11:46

Oma:

Hallo Thea,

Wat leuk dat we wat van je gehoord hebben. Zo te zien gaat alles goed. Geniet er maar van! Zal wel een mooie reis zijn geweest.

Groetjes,

Oma

• 26 Februari 2014 - 16:20

Maris:

Het grote genieten kan beginnen!!
    x

PS: check oma even hip zijn zeg..

• 26 Februari 2014 - 19:11

Ann-Charlotte & Jeroen:

hoi Thea
    geniet van alles wat je gaat zien
    probeer je hoofd een beetje te legen
    als iemand dat verdiend ben jij dat !!!!
    erg leuk dat we je kunnen volgen (na een telefoontje met Maaike, dat wel ha ha)
    veel liefs en nogmaals
    geniet van elke minuut

• 27 Februari 2014 - 10:06

Margot:

Ha Thea, wat een avontuur. Lukt het lesgeven aan de kindertjes daar en hoe vinden ze je spulletjes.
    Heel veel plezier in je tuinhuisje. Echt een lekker plekje voor jou zo te horen.
    Hartelijke groeten,Margot

• 05 Maart 2014 - 07:50

Heidi Berg:

Lieve Thea,
    Wat een geweldige reis heb jij mogen maken! Ik had nu eindelijk eens de tijd om je reisverslagen te lezen....Sorry ik loop vaak achter de feiten aan....
    Je schrijft het ook het zo leuk op, zodat wij het zo met je mee beleven. Wat kunnen de kinderen daar ook tevreden zijn met de kleine dingen is het niet?
    Ik ben erg benieuwd naar alle foto's en hoop dat je een beetje de tijd hebt om er donderdag wat meer over te vertellen. Féline kijkt er erg naar uit om je weer te zien in de klas, juf Mariët is lief, maar juf Thea is natuurlijk de liefste! Kom maar goed bij van de lange reis en tot morgen!

P.s. Volgende keer misschien maar rechtstreeks vliegen met KLM?! ;-)