vertraging! - Reisverslag uit Aţ Ţawār, Verenigde Arabische Emiraten van Thea Bos - WaarBenJij.nu vertraging! - Reisverslag uit Aţ Ţawār, Verenigde Arabische Emiraten van Thea Bos - WaarBenJij.nu

vertraging!

Blijf op de hoogte en volg Thea

23 Februari 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Aţ Ţawār

Eindelijk zouden we vertrekken! Zaterdag 14.40 zouden we opstijgen ,maar door een vertraging van 4 uur gingen wij pas 18.30 uur vliegen. Daardoor misten wij de aansluiting van Dubai naar Kaapstad. Snel het ticket omboeken,dachten wij. Maar dat dachten honderden mensen met ons! 3,5 uur later was het gelukt en inmiddels was het 4.30 uur in de ochtend en nog niet geslapen. De volgende vlucht gaat vannacht om 3.50 uur,dus dan maar Dubai bekijken vandaag. Echt een bijzonder gebeuren! Nu maar hopen dat we straks geen vertraging hebben , dan komen we morgen rond de middag aan.inmiddels 30 uur op!

• 23 Februari 2014 - 22:02

Puck:

Oh jeetje toch....wat naar!
    Maar toch dubai gezien ;)
    Rustig aan hoor! Sterkte!! Xxx

• 23 Februari 2014 - 22:03

Thijs:

Hee mam, dat s fucking niet normaal zeg. Maar wel een uitgelezen kans om Dubai eens te bekijken ook kikken!! Succes met je aansluitende vlucht. Enjoy xxxx

• 23 Februari 2014 - 22:08

Sophie:

Sjeetje mams! Dat is een pittige heenreis! Dubai is wel heel gaaf, zie je ook niet elke dag! Hoop dat je in de tussentijd nog een beetje slaap kan pakken, geef je eraan over! Veel plezier in Dubai en heel veel succes nog met de rest van de trip, we denken aan je!! xxxxxxxxxxxxx

• 23 Februari 2014 - 22:49

Maris:

Leuk is anders.....maar hee...gelukkig schijnt het zonnetje :) Zet m op daar! xx

• 23 Februari 2014 - 22:55

Maaike Bos:

Jeetje mam!! Heftig.. Even volhouden nog!!!
    Ben blij dat het lukt met de reisverslagen!!!
    Ik zal aan je denken!! xxx

• 24 Februari 2014 - 08:21

Esmee:

Jeetje Thea, dat is een lange reis zo! Nu maar hopen dat je snel even wat uurtjes kan slapen. Blijf je volgen!

• 24 Februari 2014 - 12:26

Demy:

Jeetje Juf Thea, das een pittige vlucht geweest! Wel even om het hoekje kunnen kijken van de wondere wereld van Dubai! Hopelijk is het goed gegaan daarna? Tot het volgende verslag! Leuk!!

• 24 Februari 2014 - 18:38

Anda:

Wat vervelend vertraging. Gelukkig ben je er ondertussen aangekomen hebben we gelezen