op safari! - Reisverslag uit Spes Bona, Zuid-Afrika van Thea Bos - WaarBenJij.nu op safari! - Reisverslag uit Spes Bona, Zuid-Afrika van Thea Bos - WaarBenJij.nu

op safari!

Blijf op de hoogte en volg Thea

28 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Spes Bona

Net terug van een tocht van 2 uur in een grote jeep; waanzinnig! We reden het park in en zagen meteen al een soort herten aan de waterkant staan . Niet veel later zagen we wat springbokken, neushoorns, zebra's, gnoes en opeens achter een boom een giraffe. Echt geweldig om van zo dichtbij te zien. Het werd pas echt spannend toen we op 1 meter afstand een levensechte cheetah zagen. En daarna nog 4! We konden gemakkelijk foto's maken en haar uitgebreid bekijken. We hadden een gids die ons veel kon vertellen. Uiteindelijk gingen we naar een soort uitkijkpost waar je kon zien hoe snel een cheetah kon rennen . Er werd iets snel vooruitgetrokken, zodat de cheetah daar als een speer achteraan ging, echt super! Morgenochtend om 6 uur gaan we nog een keer bij zonsopgang. Nu een prachtige zonsondergang gezien, de omgeving is zo mooi, om stil van te worden!!!!!

• 28 Februari 2014 - 18:56

Puck:

Wat een mega ervaring!!!

• 28 Februari 2014 - 21:46

Sophie:

Jeetje mam wat gaaf!! Ben jaloers!! Geniet ervan! We kunnen hier niet wachten tot je terugkomt xxxxx

• 28 Februari 2014 - 22:00

Yvonne Hetem:

Hey Thea!!

Heb met veel plezier je reisverslagen gelezen! Wat een belevenis allemaal en wat heerlijk dat jij dat allemaal mag mee maken! Dat zijn al die kriebels toch wel dubbel en dwars waard geweest!
    Geniet nog lekker van alles wat je nog gaat meemaken!

Tot volgende week.

Groetjes
    Yvonne

• 28 Februari 2014 - 23:04

Mette:

Thea,
    Ik wil graag de foto's zien! Wat super gaaf!
    Prachtig die beesten! Wat een mooie ervaring!
    Groetjes, Mette

• 01 Maart 2014 - 14:06

Anda:

Wauw wat super, we willen zo met je ruilen om al die dieren in het echt te zien.

• 02 Maart 2014 - 10:48

Gino:

Wat spannend allemaal, Gino heeft al aan veel mensen verteld dat juf Thea in Afrika is! Tot snel

• 02 Maart 2014 - 20:26

Janneke (moeder Van Iris Dekker):

Beste Thea,

Ik had de tijd nog niet gehad, maar hebt al je verslagen even terug gelezen..Wauw wat een prachtige ervaring voor jou..En wat zul je mooie plaatjes zien...Mooi om ook eens te zien hoe het in een ander land les geven gaat...
    Een goede terug reis, en ik hoop nog een eens een paar foto's te zien.

Groetjes Janneke

• 03 Maart 2014 - 15:15

Vanessa:

Heel gaaf! Ben benieuwd naar de foto's! Hoop dat de terugreis soepeler verlopen is dan de heenreis. Tot dinsdag!

• 04 Maart 2014 - 07:57

Layla:

Wat super gaaf. We willen foto's zien als je terug bent. Amani telt de dagen op wanneer je terug komt. Tot donderdag

• 05 Maart 2014 - 13:03

Puck:

hopelijk is de terugreis inderdaad beter gegaan dan de heenreis...de kindjes kunnen niet wachten om de verhalen te horen en om je weer te zien! tot morgen! groetjes, Puck