op naar het safaripark inverdoorn - Reisverslag uit Spes Bona, Zuid-Afrika van Thea Bos - WaarBenJij.nu op naar het safaripark inverdoorn - Reisverslag uit Spes Bona, Zuid-Afrika van Thea Bos - WaarBenJij.nu

op naar het safaripark inverdoorn

Blijf op de hoogte en volg Thea

28 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Spes Bona

Vanmorgen even niet om5.30. Uur op, maar om 8.30 uur pas aan het ontbijt. Om 9.45 uur vertrokken we naar het safaripark en kwamen daar rond 12.00 uur aan. Weer heel veel gezien van de prachtige omgeving, ik voel me weer een enorme geluksvogel . We gaan vanavond om 17.00 uur in een jeep het park in, ik ben benieuwd! De groep is heel gezellig , we hebben veel gelachen en vandaag ook even tijd om de emoties van de afgelopen dagen met elkaar te delen. Inmiddels zijn onze groepsleden uit nieuwoudsville ook gearriveerd, en ook zij hebben veel meegemaakt . Het is jammer dat ik geen foto's en filmpjes kan plaatsen, het vraagt enorm veel internet, maar die komen er uiteraard nog op!

  • 02 Maart 2014 - 22:42

    Marlon:

    Hoi Thea,
    Inmiddels ben jij alweer bijna terug. Wat moet het een fantastische ervaring geweest zijn voor je. Ik kan me zo voorstellen dat dit jenog heel lang bij blijft vooral omdat je je realiseert hoe weinig die kinderen daar hebben.
    Als ik hoor hoeveel van Daan zijn vrienden weer op wintersport waren, en dit de normaalste zaak van de wereldvinden...
    Ik zou er een groot voorstander van zijn dat ze in de eindexamen klassen met die kinderen naar zo'n land zouden gaan i.p.v. die luxe niets omvattende, reisjes.

    Nou goede reis en tot snel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thea

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 5897

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 02 Maart 2014

Studiereis naar Zuid-Afrika

Landen bezocht: